textura

Váš košík je prázdný.

Hlavní nabídkaSCHWARZ DESIGN

Poškozená zásilka

Reklamace a vrácení zboží Reklamační řád Odstoupení od smlouvy

Jak postupovat, pokud zakoupené zboží nedorazilo v pořádku?

Pokud zákazník po obdržení a rozbalení svého balíku zjistil, že zboží je vadné či nějakým způsobem poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, přes kterou byla zásilka zákazníkovi doručena. Poškozenou zásilku je potřeba také ihned nafotit – obal, s detailem poškození, výstelku a samotné poškozené zboží. Pro uplatnění reklamace u přepravců jsou fotografie nezbytnou součástí, bez nich bude reklamace zamítnuta.

Důležité je také zkontrolovat obsah a kompletnost zásilky. V případě, že je zásilka nekompletní, je nutné nám tuto informaci nahlásit nejpozději do 2 dní od převzetí zásilky. Veškeré tyto informace (nekompletnost, poškození + fotografie) nám zašlete přes kontaktní formulář. Na pozdější reklamace nebudeme brát zřetel.

Doporučujeme při přebírání zásilky dbát následujících pokynů:
V případě lehké deformovanosti či poškození vnějšího obalu nemějte obavy zásilku převzít. Ve většině případů je totiž zásilka zcela nepoškozena a v pořádku. Nepřevzetí takovéto zásilky mnohdy znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty.

Po zjištění škody neprodleně kontaktujte přepravní společnost, která Vám zboží doručila. Pokyny pro postup nahlášení škody najdete na webu dané přepravní společnosti.
 

Kontaktujte nás

MÁTE ZÁJEM O NÁŠ VÝROBEK NEBO JAKÝKOLIV DOTAZ? NEVÁHEJTE!

 

info@schwarzdesign.cz

+ 420 777 299 906

 
mramor

ikona ok

KVALITNÍ VÝROBA

Nábytek z masivního kamene.

ikona auto

DOPRAVA ZAJIŠTĚNA

Přivezeme Vám nábytek v pořádku až domů.

ikona otázka

RÁDI ZODPOVÍME DOTAZY

Jsme tu pro vás, rádi vám s čímkoli poradíme.