Reklamace a vrácení zboží | Schwarz Design
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat naše služby, personalizovat reklamy a analyzovat návštěvnost. Používáním našich stránek s tímto souhlasíte.
Více informací

Váš košík je prázdný.

Hlavní nabídkaSCHWARZ DESIGN

Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád Odstoupení od smlouvy Poškozená zásilka

Reklamace zboží

Zjistili jste vadu na výrobku, nebo výrobek přestal fungovat v průběhu běžného používání? Pokud je výrobek v záruční době, neváhejte a kontaktujte nás.

Pošlete nám popis závady na reklamace@schwarzdesign.cz nebo využijte tento kontaktní formulář, případně nás můžete kontaktovat poštou na adresu:
SchwarzDesign - reklamační oddělení
Zavadilka 2620,
370 05 České Budějovice
Česká republika

a domluvíme se na jejím odstranění. 

K dopisu či e-mailu přiložte důležité informace, na jejichž základě bude možné výrobek vyreklamovat. Budeme od Vás potřebovat: 

  • Předmět reklamace
    • Název výrobku, velikost, barva
    • Cena výrobku
    • Číslo účtenky / objednávky / faktury
    • Datum nákupu
  • Informace o zákazníkovi
    • Jméno a příjmení, popř. název firmy, na kterou byl výrobek zakoupen
    • Kontaktní údaje (e-mail, telefon, číslo účtu)
  • Preferovaný způsob vyřízení objednávky

Uvítáme i fotografii závady, kopii účtenky nebo jakýkoliv jiný materiál, který je s reklamací spojený a přijde Vám důležitý.  

Poskytnutím výše uvedených údajů berete na vědomí, že znáte podmínky zpracování osobních údajů.

Co byste měli ještě vědět? 

  • Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

  • Pokud při doručení zjistíte, že je zboží poškozeno, je vyhotoven záznam o poškození. My vám poskytneme přiměřenou slevu z dodávky nebo Vám dodáme jiný výrobek bez vady.

  • Před prvním použitím doporučujeme prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodíte a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti prodávajícího za vady. 

  • Na vyřízení reklamace máme 30 kalendářních dnů od doručení podkladů, na jejichž základě bude možné výrobek vyreklamovat. Budeme se však snažit reklamaci vyřídit co nejdříve, bez zbytečného odkladu. 

  • Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady u zboží nakoupeného prostřednictím internetového obchodu začíná běžet převzetím věci kupujícím a trvá 2 roky (24 měsíců). Na jaké vady se reklamace vztahuje si můžete přečíst v reklamačním řádu.

  • Pokud jste zjistili, že záruční lhůta na výrobek již uplynula, jedná se o pozáruční servis. I tak nám napište, zkusíme Vám pomoci.

Reklamační řád Odstoupení od smlouvy Poškozená zásilka

Kontaktujte nás

MÁTE ZÁJEM O NÁŠ VÝROBEK NEBO JAKÝKOLIV DOTAZ? NEVÁHEJTE!

 

info@schwarzdesign.cz

+ 420 777 299 906

 

KVALITNÍ VÝROBA

Nábytek z masivního kamene.

DOPRAVA ZAJIŠTĚNA

Přivezeme Vám nábytek v pořádku až domů.

RÁDI ZODPOVÍME DOTAZY

Jsme tu pro vás, rádi vám s čímkoli poradíme.